Pages

2012. december 26., szerda

68,) Tejfölös - kekszes süti


Szintén egy olcsóbb kategóriás sütemény.
 Én 20%-os tejfölt használtam hozzá. Talán ez az oka vagy sem, hogy a kevesebb mennyiségű cukorral még éreztem a tejföl kissé savanykás ízét, ezért növeltem a cukor mennyiségét. Természetesen ez ízlés kérdése, ezért írtam változó mennyiségű cukrot a receptben. (Mindenesetre legközelebb inkább 12 %-os tejföllel próbálkozom).
 Ettől függetlenül rendkívül gyorsan összeállítható, mutatós finomság.


HOZZÁVALÓK:

- 50 dkg szögletes háztartási keksz
- 2 nagy pohár tejföl
- 10-13 evőkanál cukor
- 3 csomag vaníliás cukor
- 1 evőkanál kakaópor

ELKÉSZÍTÉS:

Az egyik tejfölbe belekevertem 4-6 kanál (ízlés szerint) cukrot és 2 csomag vaníliás cukrot. A másikba 5-7 kanál cukrot, 1 csomag vaníliás cukrot és 1 púpos evőkanál kakaóport.
Egy kb. 20x30 centis tepsit kiraktam háztartási keksszel.
Erre rákentem a vaníliás tejföl 2/3-át. Erre újabb kekszréteg került és a kakaós tejföl 2/3-a.
Lefedtem egy újabb kekszréteggel és rádolgoztam a maradék vaníliás és kakaós tejfölt.
Kb. 12 órára hűtőbe tettem, ahol a keksz megpuhult, a tejföl pedig kicsit megszilárdult.




Jó étvágyat!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Cool blog! Is your theme custom made or did you
download it from somewhere? A design like yours with a few simple tweeks would really make my blog
shine. Please let me know where you got your theme.

Kudos

My web blog - jackpot 6000 Jackpot 6000