Pages

2008. augusztus 8., péntek

14,) Gyümölcskocka - sütés nélkül


Ez egy hipergyorsan elkészíthető és nagyon finom édesség.
Természetesen mi ezen is variáltunk, ugyanis az eredeti recept szerint a puding rétegen tejszínhabnak kellene lennie, de mi ezt lecseréltük cukrozott kakaóporra,,,nekünk így jobban ízlik.
HOZZÁVALÓK: 1 kg meggy /helyette 2 üveg meggybefőtt/, 1 l víz, 20 evőkanál cukor + 6-8 evőkanál a pudinghoz, , kevés fahéj, 20 evőkanál búzadara, 2 csg. vaníliás pudingpor, 1 l tej, 2 dl tejszín vagy készen kapható habspray
ELKÉSZÍTÉS:
A vizet a 20 evőkanál cukorral / én a befőtt miatt csak 10 kanállal tettem/ és a gyümölccsel feltesszük főni. Ízesítjük kevés fahéjjal. 5-10 perc főzés után beleöntjük a búzadarát és addig kevergetjük, amíg a dara megfő. Egy tepsit / nekem a nagy gáztepsibe fért bele/ kivizezünk és beleöntjük a masszát. A vaníliás pudingot a tejjel és a 6-8 kanál cukorral értelem szerűen elkészítjük, és még forrón a darára öntjük. Ha kihűlt, 2 dl tejszínből habot verünk és a tetejére símitjuk, vagy kész habot veszünk és fogyasztás előtt teszünk belőle a tetjére. /Na én ezt a részt kihagytam és tálalás előtt kakaóporoztam./
Hűtőben jól lehűtjük és kockákra szeleteljük.
Jó étvágyat!
Ui.: A receptért köszönet Szöcske "néninek":).

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

nagyon finom én már kóstoltam mindenkink ajánlom.